domingo, 4 de octubre de 2009

"Our first week in Costa Rica"

Hola a tots!!!

Després de molts mesos de preparació... ja som aquí!! 24 hores de vol, dos escales i una nit a San José i una altre a San Francisco de Coyote per arribar a la nostra platja d'aniuament... Playa CALETAS!!!

Un lloc paradisiac, amb tortuguetes, un munt d'ocells, papallones, iguanes, crancs, gripaus, escorpins, bona gent, "mil quilometres" (els hi ha encantat el joc i a sobre ens guanyen!!!) i uns paisatges espectaculars.

La primera setmana està sent d'adaptació perque els horaris son mol diferents (surt el sol a les 5.00 i es fa fosc a les 6.00) i a sobre el treball més fort del dia és a la nit!!!

La calor de moment es asfixiant i les noies estan plenes de picades de mosquits i mosques... tot i que de moment ens estem lliurant dels escorpins.

Encara no us podem ensenyar cap foto però per a que us feu una idea estem vivint en un lloc semblant a LOST o Jurassik Park!!!!

Un petó molt gran per a tots!!!

PURA VIDA!!!!

7 comentarios:

  1. iuju!!

    m'alegro molt que us estigui anant tant bé i sobretot que us estigui agradant tant...

    ei ei sisplau...heu de dir que he sigut jo el descobridor del milqui!!!

    Apali medusitas seguiu gaudint al màxim!

    Frondosos us trobo molt molt a faltar!!!

    Petons

    ResponderEliminar
  2. ombreeeeeeee!! aixi que tot pica molt eh? jejeje! treball mes dur ..... ja m'ho explicareu ja .... apa apa que vagi tot molt rebe!!!

    3 petons!!

    ResponderEliminar
  3. Uoooo! aixó es pura vida a tope! Anims i una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Cuidao amb l'humo negrooo!! I els ossos polars!!
    Esperem amb ànsies les fotos!

    Una abraçada per cada un!!

    ApapA!

    ResponderEliminar
  5. Estem ansiosos per rebre fotos de tot plegat!!!


    I love you!!!!

    ResponderEliminar
  6. Mare de Déu! Podrieu gravar-vos... ves a saber si creeu una nova sèrie de tv!
    Molts ànims bonics!!!! Volem fotos ben aviat!

    ResponderEliminar
  7. Jo joan kina enveja eh... tot un somni tu ho has dit.
    escolta el voluntariat el feu amb Sabática?? es que és el q em vaig estar mirant jo pero surtia bastant caret el tema.

    Crec k no cal dirho pero.. DSFRUTAU AL MAXIM!!

    Sofia

    ResponderEliminar