miércoles, 7 de octubre de 2009

Molt bon dia família!
Abans de res, volem dir que demà és un dia especial! Una personeta que fa 5 anyets que coneixem es fa una mica més gran i patirà grans canvis en la seva fisonomia corporal... tindrà una arruga més! ANNA, moltíssimes felicitats!Que passis un gran dia, des de molt lluny cridem ben fort FELIÇOS 23!!

Un cop dit això, avui volem explicar una miqueta més els primers dies, les primeres impressions, abans d'arribar al nostre campament a la platja.

Arribada a San José:
A les 11 de la nit aterrem a l'aeroport i ens espera el Pau (de la UAB!, arribem i parlem català ;P), hi ha poc moviment, ja fa hores que s'ha fet fosc. Anem a dormir a la casa de PRETOMA, a Tibás (un barri de San José) on en aquest moment i viuen 2 catalans i una madrilenya que l'endemà al matí ens va dir... "esto parece LA INVASIÓN DE LOS CATALANES"!
L'endemà al matí fem gestions per Tibás i descobrim una mica el barri. Coses curioses: Totes les cases tenen reixes amb punxes al cap damunt (com si fóssin presons), la gent té molta desconfiança, és bastant impressionant. Els semafors pengen de cables que travessen el carrer i ningú s'hi fixa massa... i no hi ha passos de zebra!, creuar és tota una aventura!

San Francisco de Coyote:
Després de 6h dins un bus que tan feia de transport de persones com de transport de paquets, vam arribar a San Francisco i ens va deixar a la porta de la casa de Pretoma (servicio a domicilio) on ens esperaven la coordinadora de la nostra platja i el coordinador de coordinadors. Va ser una bona rebuda.

El poble és molt tranquil, és una idea de poble diferent a la que tenim a Catalunya. No hi ha un nucli definit, són cases molt disperses que estan al costat d'un camí principal. Hi ha dos supermercats que tenen de tot i algunes tendetes de coses bàsiques, ferreteria, internet, "papereria", etc... No hi ha cap carrer asfaltat i quan han d'arreglar-ne algun pq està fet malbé, hi posen terra i passa una màquina per aplanar-la.
És un poble amb forces nens/es i sovint venen a la casa de PRETOMA a pintar, jugar i xerrar amb nosaltres.
La vida aquí és molt més barata, perquè us en feu a la idea, un euro són uns 1000 colones, arrodonint. I ahir, vam anar a dinar a un lloc del poble i ens va costar 2000 colones... feu el càlcul!, vam menjar molt bé i està tirat de preu!
Del poble a la platja tenim un parell d'hores caminant, si hi ha sort algun "carro" ens apropa tan al poble com a la platja. Aquí és molt normal que la gent t'agafi amb el cotxe, normalment van amb camionetes que tenen la part de darrere per posar-hi coses (pick up) i és on ens deixen pujar. És una bona experiència!

Bé, a la pròxima actualització us explicarem com és un dia al campament de Caletas (la nostra platja) i us l'ensenyarem amb fotos!!

Esperem que tot us vagi molt rebé!

Una abraçada per cadascú!

6 comentarios:

1. Ueee! Per fi tenim la crònica!

Quina barbota Joan! Salvatge total jajaj ja sabia jo que algo havia de creixer.

Va anar bé l'hamburguesa dons?

Una abraçada per tots tres!!

2. Hola biolegs!!
    , som el lucas i el pedro, de nuestrosviajebaratos.es, hem creat el nostre blog per demostrar a la gent que hi ha un altra forma de viatjar , sense grans companyies i sense grands fortunes, sense hotels ni billets, simplement contant amb la ajuda de les persones, l'esforç dun mateix i una mica de calers, fins i tot menys del que un gastaria siguent a la seva casa.
    Malhauradament, encara no ens llegeix molta gent, per aixo ens agradaria demanarvos un intercanvi de enllaços, per que algu mes ens pugui llegir i s'animi a iniciar viatges d'una manera diferent...

un abrazo

ResponderEliminar
  3. Hola a todos espero que os lo esteis pasando muy bien!! Por las fotos ya creo que os lo pasais bien!!jejejej
    Besitos de Noelia!!!
    hasta pronto!!!

ResponderEliminar
  4. eis! com va tot? ja vec q el Joanet s'esta deixant barba jejej... m'alegro q vagi molt b i m'agraden molt aquests posts ben explicatius! aprofiteu!
    Rubén

5. Hola Joan:
    He leido algo de vuestro blog y me parece muy bien, espero que sigas enviando noticias de tu estancia en Costa Rica, que te lo pases muy bien y muchos besos de tu tio Frank, de tu prima Ania y de Cristina, recuerdos de toda la familia y hasta pronto.
    Frank

6. hola bixo malo
    la verdad que me cuesta leer tanto catalan !! pareces feliz que es lo que importa pero por favor, un poco de traduccion para los extranjeros europeos !!! muchos besos.
    "Biche ô ma biche lorsque tu dessines au crayon noir tes jolis yeux...."